A Forma-1-es versenyautókhoz hasonlóan az INFINITI nagy teljesítményű hibrid technológiája is kihasználja az alapesetben elvesző teljesítményt azáltal, hogy elektromossággá alakítja a mozgási energiát, illetve lítium-ion alapú akkumulátorrendszerben tárolja, és gyorsítás közben felhasználja azt – így azonnali elektronikus nyomatékot biztosít a hátsó kerekeknek.
Az energia-visszanyerő rendszer (ERS) a Renault F1™-es versenyautójának hajtóművét támogatja. Az ERS-ben két motor generátor egység, az MGU-H és az MGU-K, valamint egy akkumulátor található.
• Az MGU-K (Motor Generator Unit – Kinetic) a fékezéskor keletkező mozgási energiát 120 KW-nak vagy 160 lóerőnek megfelelő mennyiségű árammá alakítja, melyet a kör során a hátsó kerekeken lehet felhasználni.
• Az MGU-H (Motor Generator Unit – Heat) a kipufogógázból származó hőt alakítja árammá, mely eltárolható, vagy azonnal felhasználható a gyorsulás fokozására a belső égésű motor csúcsnyomatékának eléréséig, mint egy elektromos "turbo boost".
Az MGU-K a motor főtengelyéhez kapcsolódik. A fékezés során termelődő mozgási energiát nyeri vissza és tárolja el az akkumulátorban.
Az INFINITI belterének minden porcikája, anyaga, öltése valódi mesteri hozzáértésről tanúskodik.
Gyorsuláskor aztán az MGU-K 160 lóerős löketet ad az autónak az akkumulátor vagy az MGU-H energiájának felhasználásával.
A turbófeltöltőhöz csatlakozó MGU-H a kipufogógáz hőjét árammá alakítja, és eltárolja az akkumulátorban egy inverter segítségével.