A kezdetektől fogva mindig újraírtuk a motortechnológia szabályait, hogy kijjebb toljuk a lehetőségek határait. Legújabb fejlesztésünk, a VC-Turbo motor ötvözi a dízel- és a benzinmotorok erényeit. A 20 éven át fejlesztett VC-Turbo folyamatosan átalakul az igényeknek megfelelően, hogy megteremtse a vérpezsdítő teljesítmény és a hihetetlen hatékonyság egyensúlyát.

EZ MINDENT MEGVÁLTOZTAT

Sokan próbálkoznak, évtizedek óta. Csak egynek sikerült. Az INFINITI új VC-Turbo motorja a valaha készült egyik legmodernebb belsőégésű motor. A változó kompresszióarányú motorok megérkezésével megváltozott a viszonyítási alap - a teljesítményre, hatékonyságra és kibocsátásra vonatkozóan is - és a jövő motorjait már ezekhez fogják mérni.

20 ÉVNYI FEJLESZTÉS EREDMÉNYEKÉPP CSAK EDDIG 300 SZABADALOM

A VC-Turbo két világ briliáns ötvözete. Kombinálja egy nagy teljesítményű kétliteres benzinmotor erejét és egy modern dízel hajtáslánc nyomatékát és hatékonyságát. Ez a mérnöki remekmű gyorsabban juttatja el Önt messzebbre.

TELJESÍTMÉNY ÉS HATÉKONYSÁG KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

Az INFINITI VC-Turbo motorja a változó vezetési viszonyokra reagálva zökkenőmentesen váltogat két kompresszióarány közt, így folyamatosan alkalmazkodik. Igény szerint a nagy teljesítményhez szükséges 8:1 arányról az ideális üzemanyag-hatékonysághoz szükséges 14:1 arányra vált. Nagy teljesítmény, ideális hatékonyság - megkapja, amire éppen szüksége van.


HOGYAN MŰKÖDIK
EGY VILÁGELSŐ KÉT OLDALA

A VC-Turbo többlengőkaros rendszere átváltja a dugattyúlöketet a 14:1-es magas kompresszióarányról (üzemanyag-hatékonyság) a 8:1-es alacsony kompresszióarányra (nagy teljesítmény).


EGY ÚJ TÍPUSÚ MOTOR

A VC-Turbo motor üzemanyag-fogyasztása alacsonyabb, hatékonysága jobb, teljesítménye nagyobb, mint a hasonló nem VC motoroké.

27%-KAL JOBB AZ ÜZEMANYAG-HATÉKONYSÁGA, MINT A NEM VC MOTOROKNAK.

NAGYOBB A TELJESÍTMÉNYE, MINT SOK MÁS NÉGYHENGERES NEM VC MOTORÉ.

10 DB ZAJSZINT. 20 DB-LEL ALACSONYABB, MINT A NEM VC MOTOROKÉ.